Mustaa ja Valkoista  #8  haastepostauksen aiheena on  semmone ku "PARASTA ELÄMÄSSÄ". Eikä sit parane aviomiehen/vaimon tahi tyttöystävän suuttua, jos ei omaa kuvaa postauksessa näekkään. Otetaan tää aihe sillai vähän rennommin.

 

Tässä kuvassa on paljon siitä mitä minä pidän parhaana elämässäni. Kuva on otettu 2009 Etelä-Pohjalaisista Speleistä Kuortaneen Urheiluopistolla Kuortaneen järven rannalla. Olimme esityksemme jo esittäneet eli tanhut tanhuttu, kansanmusiikki ja tanssimusiikki soi. Ihmiset nauttivat musiikista, luonnon kauneudesta ja toisistaan.

Lapsuuden kesien viikonloput olen viettänyt tämän järven toisella puolella, mökillämme. Nuoruus vuosiini kuului myös  kesä Urheiluopistolla. Noin vuosi tämän kuvan otto hetkestä elokuussa 2008 sain sydäninfarktin ja minulle tehtiin pallolaajennus, eli minulle tässä kuvassa on myös sellainen tunnearvo, että olin toipunut jo aika hyvin sydäninfarktista, eli terveys.