Sori lukijakuntani olen ollut vähän aikaa poissa linjoilta, kai siinä osa syynä on ajanpuute ja sitten väsymys.  Olen nyt melkein lusinut osasairaslomani loppuun. Päivät ovat olleet pitkiä, enkä juuri muuta ole jaksanut. Tänään olisi ollut taas työpäivä vuorossa, mutta aamulla tuli sellaiset tuntemukset, että jäin tänään suosiolla kotiin. Suihkenitron jälkeen menin takaisin sänkyyn ja nukuin 11, nyt olen sitten vain oleskellut.
2153184.jpg
Eilen tiistaina olin osasairaslomalla. Kävin kampaajalla ja sain vähän värikäsittelyä hiuksiini. Päivä oli muutenkin ihan leppoinen.
Maanantaina olin töissä. Tein pitkän päivän, mutta en tuntenut itseäni väsyneeksi. Jotain tuntemuksia olin ja kävin työterveydessä lääkärissä. Sain sieltä fysikaaliseen lähetteen, mutta lähinnä vain hierontaan. Hartiat ja lavat ovat vähän antaneet merkkiä itsestään. Huomenna menenkin Hilkalle, jos kunto vaan antaa myöten.
2153192.jpg
En ole oikein saanut nukuttua, vain 2 tuntia yössä. On ollut ilmeisesti vähän miettimistä ja ne ajatukset on sitten pitänyt minua hereillä. Sain siis nukahtamislääkkeen, että voin tarvittaessa turvautua niihin. Samoin vähän kovempia särkylääkkeitä kipuja varten. Sydänfilmissä ei ilmennyt mitään uutta, mutta menen uuteen filmiin vielä perjantaina, josko siinä näkyisi jotakin. Pelkään hieman, että joudun vielä toimenpiteeseen asian teemalta, ehkä tämä on vain kuvittelua, mutta voinhan minä olla se joka 10.
2153189.jpg
Sain Piffit eilen postiin. Hieman olen pettynyt itseeni, kun ne piti niin kiirellä lähettää olisin halunnut lähetyksiin paneutua enemmän, mutta kun tuo joulu kun on niin lähellä.
Irmalle kiitoksia sain lähetyksen tänään.
Sisältö oli aivan ihana, ehkä panen ne käsityösi näytille tuonne ajatukseni puolelle.
Huivi oli hyvin kaunis varmaan tulen käyttämään sitä paljon.

Mitään juhlia en nyt jaksa järjestää, mutta vielä toivon, että pääsisimme lähtemään kuitenkin sinne Rukalle.
2153195.jpg
Eilen löysin sitten Facebookin, josta löysinkin tuttuja, oli serkkuja ja muitakin sukulaisia. Oli tosi kiva löytää heidät. Nyt minulla on jo siellä 7 kaveria.

Kuvat syyskuulta. Tein tämän postauksen vanhalla koneella, kun tuo IE on kuulemma vaara vyöhykkeellä.
Tässä koneessa on
Firefox, mutta vain vanhoja kuvia ;)