Sain haasteen

Tarjuskalta 1530141.jpgja Diddliinalta 1239822736_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Olen lyhyt n. 150 cm, kuka venyttäisi minua.

2. Ylipainoinen n. 15 kg, yritän laihduttaa.

3. Minulla siniset silmät ja naurava suu. Olen iloinen ihminen.

4. Hiukseni ovat luonnon kiharat ja karheat, eli ne sojottavat juuri niinkuin ne haluavat.

5. Hiusteni väri on muuttuvaa sorttia. Nyt ne on prunetit ja raidalliset, tosin nyt ne on haalistumaan päin.

6. Olen kova puhumaan, siis en osaa olla hiljaa.

7. Levittäydyn, tavarani valloittaa asuin tilaa itselleen.

8. Unohtelen tavaroita, otan siis paljon turhia askeleita.

9. Olen seurallinen, mutta viihdyn kyllä yksinkin.

10. Harrastan sukututkimusta, valokuvausta, akvarellejä, lukemista ja käsitöitä.

11. Harrastan myös vesijumppaa, kävelyä ja tanhuja.

12. Olen harrastanut myös joogaa, vatsatanssia ja suunnistusta.

13. Kotiasuni on hame/sortsit ja t-paita.

14. Farkkuja pidän töissä.

15. Olen huivi-ihminen. Kiitos päähän huivi, ei pipo.

16. Kaulani on suojattu huivilla.

17. Minulla on huono näkö, eli olen sekä liki, että kaukonäköinen. Rajattomat silmälasit ja aurinkolasit.

18. Olen pikkukenkäinen. Kengän kokoni n. 35. Hitsin vaikea löytää kaupasta kenkiä. Olen siis kenkä friikki ja kenkiähän minulla on kun en vanhoja malta heittää menemään ja uusia ostan, kun löydän sopivan kokoiset.

19. Laukkuja minulla on joka lähtöön.

20. Minulla on kauas kuuluva ääni, eli minut kuullaan jo kaukaa.

 

Haastan seuraavat blogit tähän haasteeseen:

Minnan Köyhä elämä(kö)?

Marja Sydmellnisenteen2.gif          Palagan Oma nappini 

Harakan  Oma+nappi.jpg            Marjukan Marjukan mietteet

Uunan  2189339.jpg                Sinikan pppppp.jpg

Savisutin savisuti3.jpg               Villiviinin toiset kattaukset

Mirelin 1209742.jpg