Talvi taitaa taas tulla.

Eilen oli päivällä ihan T-paita keli.
Piti jo etsiä sortsikit jalkaan.
Illalla kun lähdin tanhuun, niin sää jo kylmeni.

Tänä aamuna, hyi kauhia kun on kylymä.
Alotin tänään maastokauden.
Piti pukia niinkun sotahan.
Mulla oli onni matkas.
Sain hommani loppuhun, kun rupes piskottelemahan.
Tavarat kun sain autohon ja ittekin kun pääsin sisälle autohon.
Rupes vettä tulemahan oikein isän kärestä.
No mä ajelin vesisatehes onnellisena töihin
.

1529286.jpg

Täs lähellä mä olin, tiäräkkös mihinä päin Suamia mä oon ollu ?

Yhtä hyvin ei käyny työkaverillani Alavurella.
Sielä alakoo vesisare jo 10:n aikahan.
Kaveri vaan joutui tekemähän tyänsä loppuhun.
Töihin, kun se tuli niin oli se sitten märkä ku uitettu koira.


Ajattelin, että paljastan reittini, sitten joskus tulevaisuudessa.

Ehkä keksin jonkun palkinnon joillekkin tunnistajalle.

Sarja jatkuu   ....


Voit kirjoittaa arvailusi sivuni ylälaidassa olevaan osoitteeseen,
niin jää muillekin jotain arvailua.