Tällä viikolla sattui ikävä tapaus töissä, eli ensimmäinen sairaskohtaus minun työurallani.
Asiakkaani sai epilepsiakohtauksen. Olimme kahden asiakkaan kanssa.
Hänen sukulaisensa saapui juuri paikalle ja valaisi asian mistä kohtauksesta on kyse.

Minusta ei sitten tule insinööriä.

Menetin Plan kummipoikani.

Hänen perheellään menee nyt niin hyvin, etteivät he kaipaa apuani.
Pientä haikeutta on tunteissani, vaikka en ole pitänyt heihin mitään yhteyttä.
Intiasta olen saanut kuvia ja kirjeitä.
Omantunnon pistoksen tunne, kun en saanut aikaiseksi lähettää sinne mitään.
Iloa koen siitä, että olen ollut osana auttamassa poikaa ja
hänen kyläänsä parempaan elämään.

 
1685887.jpg


Nyt odottelen uutta kummilasta.
Onkohan tyttö vai poika, mistä maasta ja minkä ikäinen ?
Tämä on minun tapani auttaa heikommassa asemassa olevaa ihmistä.

Töissä kiirettä. Piti siirtyä sisähommiin, vaikka olin suunnitellut olevani koko viikon maakunnassa.

Pojalla ja kummipojalla nimipäivät.