Ja taas on viikko vierähtänyt. Töissä olen ollut kokopäiväisesti viikon. Kiirettä on pitänyt, mutta viikko ei ole ollut sellainen normaali työviikkoni.

Sunnuntaina olin tanhussa ja vietimme siellä pieniä synttäreitä. Syötiin kakkua ja juotiin kahvia. Tanhusinkin jo vähän.

Maanantaina  työkaverit aikoivat tehdä minulle kovetun yllätyksen, mutta kuinka ollakkaan ehdin töihin niin ajoissa, etteivät siinä täydellisesti onnistuneet. Päivä meni pääosin onnittelujen, sähköpostien yms. käsittelyssä. Nyt, kun vielä oli vuosikin vaihtunut, niin sekin vielä teetti ylimääräistä hommaa. 

Tiistai ja keskiviikko menivät ihan hyvin. Illat vain venyivät pitkälle yöhön valmistellessani torstaita ja virallista syntymäpäivää jota vietettiin töissä.

Torstaina vietimme sitten niitä synttäreitä. Olin antanut vapaat kädet työkavereille päivän käytännön järjestelyistä. Itse vain hankin tarjottavat.

  

Työkaverit lahjoittivat; Sukan, jonka suu oli suljettu. Sukan vartta oli pitkälti ja hätävaraakin siinä jo oli huomattavasti. Osa työkavereista oli neulonut raitansa sukkaan ja raita tarinansa vihkoon.

Työkaverit istuivat jo pöydissä, kun saavuin kahvioomme. Onnittelu laulu raikasi. Työkaveri, jonka kaasona olin ollut häissä, esitti tervetuloa toivotuksen.

lisäksi paketissa oli "yli"suuret Ainot nro 35, eikä vaaleanpunaisia Reinoja. Työnantajan paketista tuli yllätys, yllätys se perinteinen rannekello kellon nro oli 181, eli olen rouva 181.

Onnittelut työnantajalta ja työkavereilta. Kuvien katselua ja tietenkin ne täytekakkukahvit.

Jossakin välissä tuli soitantaa. Sä kasvoit neito kaunoinen; soittajana toimi yksi mies työkavereistani. Oli se kiva, että minäkin sain kuulla oikein minulle osoitetun Neito kaunoisen.

Perjantaina sitten juhlimme vuorostaan työkavereiden yliopisto suorituksia.

Viikko meni kokonaisuudessa hyvin. Hyvin jaksoin koko olla töissä, eikä sydän tuntemuksia juurikaan ollut.

Tänään aion mennä vielä tanhuharjoituksiin.