Sain tämän haasteen Tanjalta blogista AnniTannin elämää, kiitos sinulle.

Viikko sitten vastasin samanlaiseen tuolla Ajatukseni puolella, enkä ole siitä hirveästi muuttunut, eli kopioin sen sieltä tänne.

Tehtävänanto: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä.
Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä.
Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

Muutama paljastus minusta.

1. Säilytän pyykkipoikia narulenkissä ja niiden on oltava samanlaiset ja saman värilliset pyykkipojat järjestyksessä vierekkäin. Naurakaa vaan.

2. Samoin pyykkinarulla pyykkipoikien pitää olla samanlaiset vaatteessa. Vaatteiden värillä ei ole väriä, mutta pyykkipoikien pitäisi olla samaa väriä. Jos pyykkipojalla ei ole paria, niin sitten voi ottaa väärän värisenkin käyttöön.

3. Tiskikaappi on sitten seuraava kohde. Samanlaisten astioiden pitää olla vierekkäin niin lautasten kuin lasienkin. Mukeille olen jo antanut luvan olla vähän eri järjestyksessä. Hyvä minä.

4. "Hyviin" puoliini kuuluu, että olen hyvä levittäytymään. Tavarani on aina levällään joka paikassa.

5. En malta luopua turhistakaan tavaroista.

 

Nyt en juuri tähän hätään keksi kenelle minä tämän haasteen antaisin, niin toivon, että joku innokas tämän tästä nappaisi ja jatkaisi näitä outoja tunnustuksia.

Olisi kiva jos ilmoittaisit siitä minulle. Näitä on niin ihana lukea :)