Aamulla ollessani vielä aamupalalla yöpukeissa ovikellomme soi, mutta vain yhdesti. Oven takana seisoi postimies. "Patella" oli upea paketti ja se oli tarkoitettu minulle.

Siis minulle. Olin innoissani ja ihmettelin, että kukahan minulle on paketin lähettänyt. Ystävällinen postimies ilmoitti minulle postittajan, mutta nimi oli minulle ihan outo, sitten minulla sytytti UNELMIKKO on luvannut lähettää minulle blogiarvontapalkinnon.

Malttamattomana revin pakettia auki "Tutteliako ?!?" Yllättynyt

No, ei. Paketista ilmestyi aivan ihastuttava sisällys. Lukemista ja makeutta mahan täydeltä. Ihanaa mulla ei ole enää sokeritauti lääkitystä, Nauru ja suklaahan on hyvää sydämelle.

Elämän kauneutta edusti saamani kirja "Maailman kauneimmat ajatukset" ja ihana keramiikka työ.

Ja saksiahan tarvitaan aina, oikein Fiskarsin sellaiset. Lisäksi ainakin ne vanhat, katoavat aina joskus mitä ihmeellisimpiin paikkoihin.

Tällaista lahjamäärää en saa edes jouluisin.

Tänään olen ollut, kuin pikkutyttö jouluna, aivan haltioissani, enkä meinaa nahoissani pysyä.

Olen aivan otettu tästä upesta voitosta, Unelmikko.

Siis paljon kiitoksia, paljon kiitoksia, hyvästä lahjasta kiitoksi, paljon kiitoksia.