Kesäflunssalla menee vielä hyvin.
Toivon, että flunssan vointi heikkenee sainhan lääkäriltä Dosimycin kuurin.
Lauantaisiin häihin mennessä olen toivottavasti jo paremmassa kunnossa.
Täällä meillä päin on lämmintä ja minun yskänpuuskani oikein yltyy hiotessa.
3 lomapäivä menossa ja nyt sitten kiellettiin auringossa oleskelu.
Tuntuu oikein "kivalta", ei mitään auringonottopyöräilyjä.
Väsymys minulla on sen verran kova, etten olen tänäänkään pyöräillyt.
Olen jopa nukkunut päivällä.
Mieskin niiskutaa ja vähän köhii.
Hän onneksi selviää yleensä ilman lääkekuuria, toisin kun meikeläinen.

Laihdusloma mennyt hyvin. Kävin äsken puntarilla ja sama 68 nökötti näytöllä.
Syönyt olen vaikka kuinka paljon jopa ns. "kiellettyjä herkkuja".
Mulle tuo nälkää saapuu vieraaksi heti, kun olen vähänkin sairas.
"Turkinpippuria" olen syönyt kuin leipää, tuntuu helpottavan oloani.
Hampaat varmaan ei pitä siitä, mutta nyt niiden ei auta muu kun valittaa.

Pysykää te muut terveinä. Flunssa ei onneksi tartu tämän välityksellä.
Toki viruksia voi tulla, mutta se ei todennäköisesti ole sitten mun vika ;D